Bloggens 10 i topp

21 Nov

Fram till november 2012

Den här bloggen har varit uppe i tre månader. Jag har under den perioden skrivit 35 bloggposter i varierade ämnen. Med de fina statistikfunktioner som wordpress har är det lätt att följa vad som intresserar mer än annat. Jag satte ihop en 10 i topplista. Ettan överraskar mig något.

  1. Nyansera debatten om Akademiska hus
  2. Planera mindre
  3. Forskningsproposition utan innovation?
  4. 1-0 till ENQA:s allierade, men matchen går vidare
  5. Statens resursmodell för grundutbildning är bra
  6. New Public Management – mer positivt än negativt
  7. Stiftelse eller statlig myndighet
  8. Om studentkårerna
  9. Om avgifter för utbildning
  10. Fler utomeuropeiska studenter, men hur?

Som mest har det varit 222 besökare på bloggen under en dag. I genomsnitt 70-80 personer på vardagarna.

Min förra blogg var mera officiell då jag skrev i egenskap av förvaltningschef vid Göteborgs universitet. Den avslutades i somras. Nu bloggar jag helt privat även om jag väljer ämnen med anknytning till högre utbildning och forskning. Då fantasin ibland tryter tar jag gärna emot tips om intressanta ämnen att behandla!

Kommentera

